.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمال نیوز / صدای مردم .....
پنج سئوال از سرپرست شهرداری ساری و ابهاماتی که نباید بی پاسخ بماند
شمال نیوز : شهرداری‌ها به‌واسطه منابع درآمدی که از مردم شهر دارند باید پاسخگوی سوالات آنها باشند و من در این راستا چند سوال از سرپرست شهرداری محترم دارم ....
پنج سئوال از سرپرست شهرداری ساری و ابهاماتی که نباید بی پاسخ بماند

شمال نیوز : روزانه صدها پیام از طریق کامنت ، ایمیل ، تلفن و یا بصورت حضوری به شمال نیوز می رسد که مشکلات ریز و درشت مردمی مطرح می شود .

به گزارش شمال نیوز، از این پس قصد داریم با انتشار برخی از این پیام ها که عمدتا طرح مشکلات عمومی می باشد ، در قالب بخش ویژه « صدای مردم » نسبت به پیگیری آن ها اقدام کنیم .


شما برای « شمال نیوز » نوشتید :

 

شهرداری ساری با گذشت حدود دو سال فراز و نشیب انتخاب شهرداران مختلف و اتهامات وارده به مدیران شهری و اعضای شورا در این دوره اکنون کاسه چه کنم ؟ چه کنم ؟در دست گرفته و مدام خود را عاجز از پرداخت حقوق پرسنل می‌داند.

 

اینجانب به عنوان همسر یکی از نیروهای شرکتی ، از شهردار و مدیران زیرمجموعه ایشان درخواست می‌کنم فیش حقوقی خود، روسای ادارات، سازمان‌ها، شهرداران مناطق و معاونان‌شان را رسانه‌ای کنند.

 

شهرداری‌ها به‌واسطه منابع درآمدی که از مردم شهر دارند باید پاسخگوی سوالات آنها باشند و من در این راستا چند سوال از سرپرست شهرداری محترم دارم.

 

شهرداری ساری مدت هاست تمامی پروژه‌های عمرانی را تعطیل کرده و صرفاً مشغول روکش کردن آسفالت چند خیابان، رنگ‌آمیزی جداول، گل‌کاری و نماکاری است که دلیل آن عجز از تأمین بودجه پروژه‌های شهری است.

 

در طول یکسال گذشته بارها صحبت از اخراج و تعدیل نیروهای شرکتی به میان آمده که باز هم عدم تأمین منابع مالی بهانه‌ایست برای مسئولان و شخص شهردار سابق و سرپرست فعلی و سوال اینجاست که در دوره‌های گذشته، منابع مالی برای انجام پروژه‌ها و پرداخت حقوق پرسنل شهرداری چگونه تأمین می‌شد که اکنون دسترسی به آن منابع امکان‌پذیر نیست؟

 

سوال دوم اینکه اگر شهرداری ساری برای پرداخت حقوق پرسنل شرکتی مشکل تأمین منابع دارد چرا مدیران این مجموعه حقوق بیش از 14 و 15 میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

 

 

سوال سوم:  چرا شهرداری با کنار گذاشتن شرکت‌های واسطه و با قراردادهای مدت‌دار، به‌صورت مستقیم و با حذف هزینه‌هایی که به جیب این شرکت‌ها می رود با پرسنل قرارداد نمی‌بندند و تا به کی بخشی از حقوق پرسنل شرکتی صرف شرکت‌های واسطه می‌شود و چرا هیچ‌گونه نظارتی بر نحوه پرداخت عیدی، سنوات و حق بیمه پرسنل زحمت‌کش شرکتی وجود ندارد تا جایی که این عزیزان امسال حدود 5 ماه از دریافت حق بیمه خود محروم شدند.

 

سوال چهارم : منابع مالی حاصل از پروژه‌های برون‌سپاری شهرداری که اکنون پرسنل شرکتی به جای پیمانکاران مشغول پیش برد آنها هستند چه شد؟

 

سوال پنجم : منابع مالی و درآمدی حاصل از اختلاس در دوره‌های گذشته که آزاد شده و یا آنهایی که به‌واسطه فعالیت اقتصادی از رانت مدیران و اعضای شورا و تخفیف‌های آن‌چنانی بهره‌مند می شدند چه شده است؟!

 

شایان ذکر است ، نماینده محترم ساری در مجلس شورای اسلامی که خود را مدافع حقوق کارگران معرفی می‌کند و در جریان انتخابات مجلس با روپوش کارگری در بین مردم حاضر می‌شد و با این‌گونه تبلیغات ها از همین قشر زحمتکش که درصد زیادی از رأی‌دهندگان را تشکیل می‌دهند وارد مجلس شده، چه قدم موثری برای رفاه این عزیزان برداشته است.

 

اکنون در آستانه انتخابات شورای شهر، شایسته است مسئولین با روشنگری، در ایجاد فضایی مملو از آرامش برای کارگران زحمتکش شهرداری در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات‌رسانی به شهروندان سهیم بوده و با اعتماد‌سازی و ایجاد رضایت در بین شهروندان، شاهد انتخاباتی پرشور در ساری باشیم.

 

*فرصت پاسخگویی برای سرپرست شهرداری ساری در « شمال نیوز » فراهم است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 اسفند 1399
از مقاله شما کاملا مشخص هست که حداقل شهرداری ساری نمیشناسید. . ای کاش میگفتید چرا اون بنده خداهاییی که زباله جمع آوری میکنن جدول تمیز میکنن گل آراییی میکنند و زیر ۱۰ درصد جمعیت شرکتی های شهرداری ساری هستند چرا حقوقشان نسبت به دیگران کم است. وگرنه ۹۰ درصد دیگر شرکتی ها همونهایی هستند که هر کدام با رانتی در همین چند سال به شهرداری ساری تحمیل شدند و تعدادشون هم بالای چند هزار نفر نباشه کمتر هم نیست.
و کلاس کاریشون هم به کارای خدماتی نمیخوره. آخه یه شهرداری چقدر پشت میز نشین میخواد. ای کاش حقوق معاون و شهردار و مدیران شهرداری نصف بشه ولی به اون شرکتی داده بشه که داره کار خدماتی میکنه نه نوچه های با کلاس شوراها و شهردارای قبلی. وقتی حرف از دزدی های چند هزار میلیاردی میزنیم و وقتی حرف از چند هزار نیروی شرکتی مازاد میزنیم کارخونه بنز هم بود برشکست میشد. احتمالا این شهردار هم گولش زدن وگرنه کدوم عاقلی توی این وضعیت شهرداری و قبول میکرد. اصلا اگر شهرداری اینجوری نبود صد سال دیگه آقایون باتجربه و احساس وظیفه کن نمیزاشتن این مرادی گمنام شهردار بشه.
پاسخ ها به این نظر
سید 25 اسفند 1399
جالبه از نظر شما هم معلومه که خیلی از رسانه مطلع نیستید . چون فرق بین مقاله و پیامی که از طرف مردم نشر پیدا می کنه رو نمی دونی . دوست گرامی مقاله را یک فرد مطلع می نویسد و پیام مردم از طرف مردم هست که شاید چندتا ایراد محتوایی هم داشته باشه
نا شناس 25 اسفند 1399
شورا چه بدرد مردم و عمران شهر می خورد کلاً باید جمع شود
شهرداری چی 25 اسفند 1399
این ها چیه میگید ؟ چه انتظاراتی از مرادی دارید ؟ کار عمرانی پیشکش . این آقا الفبای مدیریتی رو هم بلد نیست . دوره سختی را ساری سپری می کنه . وقتی انتصاب شهردار با فامیل بازی انجام بشه اوضاع ساری از این بهتر نمیشه . بگذریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.